lørdag den 3. september 2011

Colourful dots.





Simpelt: Hej!
Billederne er af min mors halskæde.
jeg fik idéen til perlerne ved at jeg så en billede af en halskæde med meget store perler og en masse små perler, og så tænkte jeg på at man kunne sætte dem sammen. Så jeg prøvede at få størrelserne til at passe sammen i et par timer, og så var der lavet perler nok til halskæden.
Egentlig så tog det rimlig lang tid at lave kæden, fordi jeg tænkte meget på hvordan jeg skulle lave låsen, og om der skulle stop perler på (de små sølv), og om perlerne skulle limes fast, og hvilken rækkefølge perlerne skulle have. Og jeg kan sige at jeg er MEGET tilfreds!
Heldigvis kan jeg låne den en gang imellem.


Xoxo Christina

1 kommentar:

  1. Hold op din blog er sej!

    - Rebecca/
    http://rebeccasmil.blogspot.com/

    SvarSlet