lørdag den 3. september 2011

Nye projekter





Hej dudes.
I får kun et lille udklip af alle de billeder jeg har taget, da det tager aaaalt for lang tid at vente på de er "uploadet". Seriøst det tager over 10 min, jeg har ikke tålmodighed nok.
Disse billeder blev taget en dag da jeg kom hjem fra Herning. Der har været 50 % i Panduro - det er en hobbyshop. Og jeg er begyndt at blive rimlig kreativ, og så var mor så dejlig gavmild at give mig disse ting til at kickstarte min smykkekariere.
Det sidste billede er af det "modellervoks" jeg laver perler af. Så hvis man køber en af mine halskæder, ørering, armbånd eller ringe så er de fuldstændig homemade. 
Dette projekt er bla. også hvorfor jeg ikke har skrevet så meget på bloggen.
Og her for sådan en kort forklaring på hvad der har holdt mig væk fra bloggen.
Først i enkle ord: Dårlig internet forbindelse, smykke projekt, lektier, arbejde.
Dårlig internet forbindelse er simpelthen noget af det værste i verden! hvis jeg skal sidde og vente 2 min på at en side loader så lukker jeg hellere skærmen ned.
Smykke projekter er skudt rimlig godt igang. Jeg har 2 "bestillinger" dog fra familie medlemmer, men det tæller da som kunder. Og jeg har også haft en "rigtig" kunde,dvs. min veninde der købte et par pacman øreringe. Jeg vil  tage et billede af dem en dag jeg er sammen med hende.
Men altså dette projekt tager meget af min tid, da jeg både leder efter tutorials på nettet, og derefter skal lave perlerne, og så skal jeg jo også lave halskæde eller arnbåndet.
Lektier! : @ ARGH ARGH ARGH
Jeg har jo nærmest ikke haft lektier for i hele mit liv fordi jeg altid når at lave det i skolen. Og så efter en uge så sidder man med tysk aflevering, engelsk stil, historie på 20 sider omkring noget kedelig uforståeligt sprog, 3 siders matematik man bare ikke aner en dyt om. En hård start, men sådan er 8. desværre. :(
Job - et job er et job, tiderne skal bare overholdes!


xoxo Christina.
Jeg håber i nød dette lange indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar