lørdag den 3. september 2011

COOKIES



Kompliceret: Hej Rumvæser, mennesker & insekter. XD
Ej okay hvad skete der lige for det?! Jeg må være lidt træt, tror jeg.

Nå men, MIT HIT - Cookies. Aww, de smager abre så godt + at resten af familien er også ret vilde med dem. De er også meget lette at lave, og der er ikke meget opvask.
Uha, længe leve dovenskab. Det minder mig om noget min fysiklærer sagde engang;
" Hvad er den største dovenskab i verden?"
Imens står jeg og ligner et spørgsmålstegn.
"At gøre det rigtigt første gang."
5 sek. fatter jeg den. Hmm .. Han må være rimlig træt af at jeg hele tiden spørger om det er rigtig og om hvordan man får og så'n. Jeg magter bare ikke at prøve det samme 100 gange.
Jeg hader bare fysik, jeg fatter keine. KEINE.
Helst seriøst, i starten kunne jeg ikke engang samsætte det der kredsløb. Du ved med en ledning en pære en ledning, og så den der strøm ting. Puha ..
De der fysiklærere må få sig et godt grin når jeg kommer til fysik eksamen.
Sikke en drejning dette indlæg fik - fra cookies til fysik. Det minder mig og noget andet, men æh det ville I ikke vide.


hjertehjerte Christina. 

2 kommentarer:

  1. Sikke en fin blog! (-:

    Kys - http://sidselkh.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Mmm de ser gode ud :-)
    Jeg er da selvfølgelig blevet fast læser - kig meget gerne forbi og bliv det hos mig, så vil jeg blive glad :-)
    Knus Emilie<3

    emilie-inspiration.blogspot.com

    SvarSlet