torsdag den 4. august 2011

F A M i L i E

Heej guys.

En hyggelig dag med familien, meget stille og rolig.
jeg startede dagen med at cykle om til bedste, hvor jeg skulle vaske hendes gulv - og jeg fik lige 100 kr. deriblandt nogle jubilæumsmønter ( jeg samler). SUPER GLAD ! Da jeg så kom hjem, sad jeg i sofaen og kiggede hvad der kom i fjernsynet som sædvanligt - simpelthen kun genudsendelser. Men så fik min mor den super idé at vi kunne se titanic, jeg har aldrig set den før. Og den var super god, selvom den godt nok tog liiidt tid. Ja altså lidt tid hvis jeg kalder 3 timer for lidt tid. Men pyt med det, det var en rigtig god film, som jeg helt klart kan anbefale.

XOXO Christina

2 kommentarer:

  1. Så lige du havde skrevet hos Caroline hvordan man får sine billeder store :)

    Hvis de bare skal være lidt store så tryk på billedet efter du har puttet det i det indlæg. Så kommer der forskellige størrelser frem - vælg fx ekstra large.

    :)

    Håber det hjalp lidt.

    SvarSlet
  2. Line; Tusinde tak - jeg tjekker da lige din blog.

    Stina; ÅMG, tusinde tak - du er bare min redningXD

    SvarSlet