mandag den 8. august 2011

Waiting AND HAPPINESS

"wainting and happiness", ja sådan har min dag været.
Jeg skulle med min storebror og mor til Viborg, da min storebror skulle et eller andet på sygehuset, og jeg skulle til tandlæge. Vi var mindst 2 timer på sygehuset, selvom han havde en tid 12.15 så var vi stadig på sygehuset kl. 14.25. Men så fik jeg da opdateret min viden om de royale. Der var kun "Det royale billedblad", og bil magasiner. Og da de endelig var færdig så skyndte vi os hen til tandlægen var jeg ventede et kvarter på at jeg kunne komme ind. Og da jeg så endelig var kommet ind til tandlægen så skulle jeg så også ligge der i en time, plus minus. MEN så kom den DEJLIG nyhed at jeg skulle have den forfærdenlige bøjle af om en måned! HAPPINESS. Så kunne tøsen her lige vise sin grimme bøjle frem, dog med strålende øjne. Så den 7. September sker det, 2 timer plus mere skal jeg igen ligge ved tandlæge uden "tortur".
Og da jeg så kommer jeg for jeg sådan en forfærdenlig hovedpine. Og derfor beslutter jeg mig for at blogge senere.

Dette interessere sig nok kun for goSupermodeller.
Og da jeg så kommer på, så skulle jeg så også lige tjekke gosupermodel, og pludselig ser jeg at jeg har 1000 gp mere end normalt, og jeg har ingen mails fået, så jeg skyndte mig ind i Admins foras, og tjekker lady p's fora. Hvor der står sort på hvid og lyserød at super...christina har vundet en konkurrence. Dog ikke "kun" 1000 gp, men også 14 dages medlemskab.

Og nu sidder jeg og ser en krimi på kanal 5 som jeg har set før, men den er faktisk meget spændende.


xoxo fra en træt, men super glad Christina. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar