mandag den 15. august 2011

FØRSTE SKOLEDAG ..




Hej.
Så var det første skoledag for mig, jeg har egentlig ikke haft de store forberedelser. Jeg har tænkt lidt over hvad jeg skulle have på, men det blev ikke det helt store - nylon gemacher, korte lyseblå shorts, hvid løs skjorte, og selvfølgelig SMYKKER. Men det var en fin dag, det var sjovt at se de andre igen.
Jeg har også været i Herning idag, jeg skulle have købt ind til min mors fødselsdag. Hun har somsagt fødselsdag den 18. Og hun har ønsket sig smykker, HOMEMADE. Og siden jeg er den eneste " kreative" i mellem mig og mine brødre så er det mig der skal lave dem. Og de blev da også meget fine. I  får billeder af det den 18. Jeg glemte at tage billeder inden jeg pakkede dem ind. Men samtidig med det så lavede jeg også et armbånd til mig selv, og jeg syntes faktisk det blev meget flot. Jeg tror helt sikkert jeg vil få brugt den.
Jeg håber i vil nyde dette laaaange indlæg, da jeg jo har fået besked om det. Kan du lide det, INTERFLORA? <3





xoxo Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar