tirsdag den 16. august 2011

Smykker ..


Jeg undskylder for at billedet er vendt forkert, men jeg tager åbenbart billeder på en forkert måde.
Hej.
Jeg har egentlig tænkt over at jeg skriver meget om smykker. Men smykker er jo også bare helt vildt fede.
Men altså her kommer endnu et indlæg om et nyt armbånd. Jeg tror at jeg har nævnt det i sidste indlæg.
Men jeg var jo i Herning, og der købte jeg tingene ind til armbåndet. Btw. vil jeg anbefale det til jer.
Det er sjovt at sidde at lave sine egne ting, man kan selv vælge farver, lås, perle osv. og det er alligevel ikke billigere at købe det "færdiglavet". Og du får nogle helt unikke smykker som ingen andre fra din klasse, arbejde, youknow.
men lige nu sidder jeg og nyder min fritid samtidig med at jeg hører Maria Aragon. Og somsagt er jeg startet i 8., og det er bestemt ikke et let år. Jeg er lige startet og jeg har allerede fået så mange lektier som jeg fik på 3 uger i 7. Og der er kun gået 2 dage. Dog har jeg ikke noget mod lektier ved mindre de er for svære.
Tilbage til Maria Aragon, hun er en meget ung pige - jeg tror hun er 10-11 år, hun har synget sammen med Lady Gaga. Hun er blevet nomineret til en MTW Award. Hun har rigtig mange views på youtube, hun har ingen haters. Og hun har en fantastisk sangstemme.


hjerte hjerte hjerte Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar