fredag den 5. august 2011

GIRLS JUST WANNA HAVE FUN

Heeeeeeeeej!
jeg spammer jer lige med vokaaaleeer! Ej, okaaaaay - skal nooook stoppe. Jeg er bare så glaaad!
Vi skruer lige tiden tilbage til i morgens, hvor jeg var på vej til Herning. I Herning ligger det nærmeste storcenter. Måske har i hørt om Herningcenteret - midtjylland største shopping center.
Anyways, mig og min mor skulle have vores traditionelle sommerferie shoppingtur, dette år med far og lillebror. Og jeg var bare så dårlig til at bruge penge. Jeg fik et sporthårbånd, og en trøje. Og jeg brugte ikke engang mine egne penge, min mor havde nemlig sådan nogle tilgode beviser. Heldige mig.
Men derimod min mutzi, hun havde sit shopping'gen' med sig idag. Hun fik købt sig en masse "fødselsdagsgaver" til sig selv. Hun har fødselsdag den 18. August. Så tillykke til hende. <3
Og da vi så kom hjem fra Herning, ringede jeg til Kathrine. Og vi skulle lave pizza, dog mest mig da Kahtrine sad ved computeren og spillede gosupermodel. Det tog omkring 2 timer at lave 5 pizza'er, som faktisk var en stor fiasko - da bunden ikke blev bagt ordenligt.
Men da "vi" endelig var færdig med at lave pizza, satte mig og Kathrine os i på værelset - og så skulle der GAMES som real girls. Så nu har vi sat her ved computerne siden kl. 20.
Det har været en rigtig tøse dag, som var meget hyggeligt! Eller den er meget hyggelig.


<3<3<3 - Christina

2 kommentarer:

  1. Hmm.. Jeg er enig i det meste, men altså du sagde jo jeg bare skulle sætte mig ved computeren DX

    SvarSlet
  2. Jaer, jeg ved jo at du ikke kan lide æh "arbejde". XD

    SvarSlet